maanantai 9. joulukuuta 2019

Hurttahuumoria 9 - montako koiraa tarvitaan vaihtamaan sähkölamppu

afgaaninvinttikoira
Sähkölamppu? Mikä sähkölamppu?


Ajokoira
Zzzzzz


Australianpaimenkoira
Laitan ensin kaikki hehkulamput pikkuympyrään.

Beagle
Montako piparia siitä saa?


Bichon frise
Sinä luulet minun tekevän mitä! Minä vain makaan ja näytän upealta.

Bordercollie
Vain yksi ja laitan vialliset johdotuksetkin kuntoon.


Bulldoggi
Yksi, mutta lampun vaihtamiseen menee pari vuotta.

Cavalierkingcharlesinspanieli
Sorry, minä sovellun paremmin ihmissuhdetyöhön. Tekniikka ei ole minun lajini.

Chihuahua
Yo quiero taco bulb.

Cockerspanieli
Miksi vaihtaa? Matolle pystyy pissimään pimeässäkin.

Dobermann
Kun on pimeää, minä aion nukkua sohvalla.

Greyhound
Se ei liiku. Mitä väliä?


Hollanninpaimenkoira
Jes! (hyppy) Hehkulamppu! (hyppy) Anna mulle se! (hyppy) Vain minä pääsen noin korkealle! (hyppy)

Irlanninsusikoira
Voisiko joku muu tehdä sen? Minua väsyttää.


Jackrusselinterrieri
Kaksi, mutta ne riitelevät loputtomiin, kumpi vaihtaa lampun.

Karjalankarhukoira
Yksi, mutta tietyllä ehdolla. Miehä en lamppuu vaiha muuhu ko Karjalaan.

Kiinanpalatsikoira
Vaihda itse surkea lamppusi!


Kultainennoutaja
Aurinko paistaa ja päivä on jo alussa. Miksi pitäisi huolehtia jostakin typerästä lampusta.

Labradorinnoutaja
Minä! Minä! Please, anna minun vaihtaa se!

Laivakoira
Omahan on lamppusi, vaihda itse! Vai liittyykö siihen jotenkin ruoka?

Mastiffi
Minä en todellakaan pelkää pimeää!

Mäyräkoira
Minäkö alkaisin kiivetä tikapuita pitkin.


Newfoundlandinkoira
No, jos on pakko, voin sen vaihtaa. Levähdän vain ensin vähän.

Pystykorva
Räy, räy, räy, eihän se multa käy.


Rottweiler
Siitä vaan! Yritä pakottaa!

Saksanpaimenkoira
Jos joku vieras sanoo, että se pitää vaihtaa, mä vartioin sitä. Mutta jos mamma käskee, niin minkä värisen lampun mä vaihdan ja kuinka monta?

Shih tzu
Palvelijat tekevät tällaiset jutut.

Villakoira
Sorry, kynteni lakattiin juuri.


Vanhaenglanninlammaskoira
Hehkulamppu? Hehkulamppu? Mitähän minä äsken söin?

Ja joskus olen jostain lukenut vielä:

Lapinkoira
Minulle riittävät revontulet.

2 kommenttia:

  1. Meniköhän Riki ja Poju kohdalleen? :p Tai Nikke ja Noki? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hauska, että kysyit, koska kirjoittaessani juuri mietinkin Rikiä, että sille ei kyllä yhtään osunut kohdilleen. Poju taas, voisin kuvitella sen kyllä just olemaan tuollainen, että minäminä, mutta en tiedä tulisiko siinä häseltämisen keskellä vaihtamisesta kuitenkaan mitään. :D Meinasitko Nikkeä enemmän pystykorvaksi? :D Noki taas, hmmm, ehkä joskus nuorempana?

      Poista